Potrzebujesz reklamy? Zadzwoń: 604-557-965

Jakie cechy powinna posiadać profesjonalna firma pozycjonerska?

wybór firmy pozycjonowanieWybór firmy do pozycjonowania Twojej strony jest procesem bardzo trudnym. Szczególnie jeżeli nie masz zielonego pojęcia na czym cały proces polega. Oto kilka cech, które powinna posiadać dobra firma:

1. Dbałość o współczynnik konwersji

Powinna dbać nie tylko o Twoją pozycję w Google na daną frazę, ale także o współczynnik konwersji na Twojej stronie. Tzn. jej celem nie powinno być ściąganie wielkiego ruchu na Twój serwis a zwiększenie sprzedaży Twoich produktów czy usług lub wykonanie przez użytkowników pożądanej akcji. Jednym słowem pracownikom wybranej firmy powinno zależeć na Twoim zysku a nie zysku z pozycjonowanych fraz.

W praktyce powinno to wyglądać tak, że firma doradza Ci jak zwiększyć Twój współczynnik konwersji. Pozycjoner musi mieć na uwadze to, że prowadzi pozycjonowanie firmy – marki, czyli musi to robić w etyczny sposób. Dobra firma pozycjonująca powinna być świadoma faktu, że im więcej Ty masz zysku z pozycjonowanych fraz tym więcej ona sama tego zysku będzie miała.

2. Rekomendacja optymalnych fraz

Dobra firma powinna zarekomendować Tobie najlepsze dla Ciebie frazy oraz zaproponować treść na stronie pod te frazy lub odpowiednio zmodyfikować Twoją treść. W zależności od indywidualnych ustaleń. Jednak frazy powinieneś i tak wybrać Ty.

Firma powinna być tutaj doradcą. W żadnym wypadku firma pozycjonerska nie powinna się zgadzać na pozycjonowanie frazy, której nikt nie wpisuje w wyszukiwarkę.

Jest to uzasadnione jedynie w przypadku  pozycjonowania nazwy firmy w celach brandingowych bardziej na przyszłość lub w związku z kampanią offline.

3. Raportowanie pozycji

Firma pozycjonująca powinna przesyłać Ci przynajmniej raz w miesiącu raport z pozycjonowania, który będzie zawierał pozycje na których znajduje się Twoja strona w wyszukiwarce. Pracownicy tej firmy powinni udzielić Ci rzeczowych wyjaśnień na temat powodów ewentualnych wahań Twoich pozycji.

4. Szczegółowe raporty z prowadzonych działań

reklama w internecieFirma pozycjonująca powinna na Twoją prośbę przesłać Ci szczegółowy raport z tego co zrobiła w danym okresie. Powinieneś być pewnym, że efekty w postaci wysokich pozycji są zasługą wynajętej firmy a nie efektem Twojej jakościowej treści na stronie.

Nie powinno być tajemnicą co robią aby wypozycjonować Twój biznes. W ten sposób będziesz miał wgląd do jakości stron internetowych, na których umieszczane są linki do Twojej strony.

5. Umiejętność obsługi i zrozumienie mechanizmu Adwords

Powinna potrafić Ci doradzić czy bardziej opłaca Ci się pozycjonowanie czy reklama w Google Adwords. Często zdarzy się tak, że jednak Adwords będzie bardziej opłacalne. Dlatego też dobry pozycjoner zna się również na Adwords i w razie potrzeby poprowadzi taką kampanię, lub będzie miał partnera biznesowego w tym celu.

6. Oferta najwyższej jakości treści

Nie musisz mieć czasu na budowanie bardzo wysokiej jakości treści na Twojej stronie. Firma pozycjonująca musi potrafić to robić, jest to częścią jej pracy więc powinna mieć tę usługę w swoim pakiecie lub powinna mieć partnera w tym celu, którego zarekomenduje Tobie. W szczególności mam tu na myśli skuteczny copywritting, wideo, prezentacje multimedialne oraz audio.

 

>> pomoc w skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych.

Pozycjonowanie stron internetowych