Potrzebujesz reklamy? Zadzwoń: 604-557-965

Fatalne skutki kopiowania treści

skutki kopiowania treściNie kopiuj tekstu z innych stron! Jeżeli chcesz umieścić tekst znajdujący się gdzieś w sieci masz dwa wyjścia:

  1. Zmień brzmienie tekstu. Dodaj swoje własne komentarze, jakąś wartość dodaną. Ugryź problem z innej strony. Pokaż, że znasz się na rzeczy.
  2. Umieść opis tego co się znajduje w tekście i daj linka do strony, na której się ten tekst znajduje.

Tak, tylko te dwie opcje wchodzą w grę. Nie warto próbować synonimizowania tekstu czy wklejania w niezmienionej postaci.

Są dwa powody takiego podejścia.

Po pierwsze jeżeli klient odkryje, że np. Twoje opisy produktów są inne, ciekawsze niż u konkurencji z pewnością kupi u Ciebie.

Po drugie, Google uznaje taką treść jako kopię i spycha taką kopiującą stronę dużo niżej w swoim indeksie. Prawie zawsze Twój konkurent będzie wyżej niż Ty jeżeli skopiujesz treść od niego!

Używaj interesujących Cię fraz w tekście

Tak, to bardzo proste i oczywiste stwierdzenie, jednak wydaje się, że większość osób jeszcze tego nie rozumie. Aby znaleźć się w wyszukiwarce pod danym hasłem powinieneś na ten temat pisać. Nie masz innego wyjścia. Używaj frazy w nagłówkach oraz akapitach i to w różnych formach gramatycznych!

Optymalizacja wideo

SEO, czyli optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek to głównie modyfikacja tekstu i kodu strony, ale nie tylko… Mało kto wie, że Google analizuje również wideo na stronie. Dlatego, kiedy nagrywasz film staraj się
w nim używać słów kluczowych i to w pierwszym zdaniu! Roboty wyszukiwarek nie potrafią za to analizować obrazu, więc bardzo ważny jest dźwięk.

Dodatkowo umieść obok filmu na stronie transkrypcje tekstu lub opis filmu, to bardzo pomoże zarówno użytkownikom jak i wyszukiwarkom.

Optymalizacja strony internetowej a zysk Twojej firmyoptymalizacja strony internetowej a zyski

Podsumowując optymalizacja Twojej strony internetowej jest czynnikiem krytycznym oraz kluczowym w powodzeniu innych działań związanych ze stroną.

 

Jakość przeprowadzonej optymalizacji strony internetowej wpływa bezpośrednio na pozycję strony w wyszukiwarce internetowe oraz na współczynnik konwersji. Te dwa parametry bezpośrednio wpływają na ilość zapytań a w konsekwencji na zysk Twojej firmy.