Potrzebujesz reklamy? Zadzwoń: 604-557-965

Zawartość strony, czyli nasza wizytówka

copywriting nudna strona internetowa
Analizując zawartość strony internetowej można w mgnieniu oka ocenić kto znajduje się po drugiej stronie. W sieci góruje zawartość tworzona masowo, niewielkim kosztem. Cały czas w polskim internecie wystarczy zrobić coś profesjonalnie aby się wyróżnić wśród konkurencji.

Mam na myśli nie tylko profesjonalny copywriting ale głównie zastosowanie technologii wideo, audio czy prezentacji multimedialnych, z pozoru powszechnych, a jednak rzadko wykorzystywanych w e-biznesie.

No tak, wystarczy zrobić coś profesjonalnego… Tylko czy Ty masz na to czas? Z doświadczenia wiem, że większości go brakuje.

A Ty masz czas by zadbać o jakość?

No właśnie… to kluczowe pytanie. Jednak faktycznie w wielu wypadkach to brak czasu nie pozwala zająć się własnymi sprawami, przedkładamy dobro klientów nad nasze. Coś o tym wiem. Ale wiem też, że znając różne możliwości łatwiej jest coś wykonać. Prawda? A więc do rzeczy.

Można wyróżnić trzy rodzaje zawartości: tekst, wideo oraz audio. Każda z nich jest ważna ale zastosowane razem dają potężny efekt.

Skuteczny tekst na stronie internetowej

Potrafisz dobrze pisać? Nie? Zatrudnij copywritera!

Często dobry copywriting na stronie WWW już daje kilkunastoprocentowy skok współczynnika konwersji strony.

Tekst jednak dla przeciętnego Kowalskiego może być zbyt nudny. Duża część użytkowników albo nie ma czasu albo po prostu jest zbyt leniwa aby przyswajać informacje na stronie internetowej w postaci tekstu.

Jest jednak taka część społeczeństwa, która woli przekaz tego typu. Z drugiej strony, tekstu nie może zabraknąć, ponieważ jest potwierdzeniem tego co znajduje się w materiałach multimedialnych. Ja przyjmuję zasadę, że wideo powinno zachęcić do zagłębienia się w tekst. To tekst powinien zawierać wszystkie szczegóły.

Audio i wideo na stronie internetowejcopywriting audio i wideo efekt

Dźwięk sam w sobie jest bardzo przydatny osobom niepełnosprawnym. Oczywiście warto przystosować stronę dla osób niewidomych, jednak jeżeli chcesz dać swoim użytkownikom większą wartość powinieneś wprowadzić obraz.

Nie musi to być pełnometrażowy film czy efekty na miarę Hollywood, wystarczy mały pokaz slajdów. Czym szybciej dotrzesz do potencjalnego klienta tym lepiej.

Aby szybciej dotrzeć trzeba umożliwić klientom jak najłatwiejszy sposób komunikacji. Wideo jest właśnie takim najszybszym nośnikiem, rzadko odkładanym na później.

Większość ludzi widząc wideo na stronie natychmiast je uruchamia, nie czytając nawet tekstu… Ale uważaj, kiedy wideo stanie się powszechne to się zmieni!

Zawartość strony do przyswojenia nawet dla niemowlaka

Czym łatwiej będzie można przyswoić zawartość Twojej strony tym więcej osób to zrobi. Jeżeli zrozumiesz tę prostą zasadę z pewnością będziesz mieć najbardziej profesjonalną zawartość w branży.Profesjonalna zawartość i copywriting

 

Już wiesz co powinno znajdować się na Twojej stronie?

>> Wartościowa zawartość na Twojej stronie internetowej

Copywriter